måndag 12 november 2012

Måste få skryta!

Maximilian har alltså hela helgen varit så förbannad på allt och alla! Utan orsak!
Inte lätt att vara minitonåring!
Så idag fick han åter igen ett utbrott och jag fick nog!

Så jag lovade honom INGEN mobil, ingen data på hela dagen! Bara för att han är så arg!

Väl hemma så lugnar han ner sig. Och efter att ha vilat så får han sig ett ryck och börjar städa sitt rum!

Här kommer stycket då jag skryter!
Han bäddade sin säng lika duktigt och fint som jag själv hade gjort! Jag blev chockad!
(Har varit envis på den fronten och alltid sagt att det inte spelar någon roll HUR dom bäddar bara dom GÖR det!)
Nu kom resultatet!




Och sin fina tavla hade han satt upp oxå.. (På en spik som redan var där)
Tavlan som farmor hjälp honom göra!

Jag blev så stolt att jag nästan började gråta. Han är så duktig om han bara vill!



Så det ni! Han är KILLE och han är FEM år! Och han bäddar sin säng SKITFINT!

Jag är en stolt mamma!!

-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Va duktig han är!!
    Tur de händer positiva saker med, som väger upp de dåliga:)

    SvaraRadera