söndag 4 november 2012

Jobbat extra hela helgen!

Men nu är det klart! Och dagarna innan julafton vill jag ha en stooooor lön! :)



Men att jobba extra betyder oxå att jobba extra hemma!
För hur duktig min man än är så finns det tusen saker till som ska göras! För att inte tala om vår trädgård!
På tisdag blir det att räfsa, rensa och piffa till det som går!
Förutom tvätt, städning och barnens altiviteter.
(Och mat, disk, plockning och annat skoj!)



Hua!! Fler tisdagar tack!
En räcker inte!!

Nu ska barnen snart i säng och jag ska ta mig en stor dusch! Så jag åter igen kan kleta in mer salva så håret blir superflötigt igen! För lite psoriasis i en stressad, tjock-småbarnsmamma som knappt hinner eller har råd med några frisörbesök .. det är väl bara pricken över i:et!


Postkodmiljonären: ni kan knacka på min dörr nu!


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar