onsdag 21 november 2012

Ibland..

Ibland vill jag bara släppa allt, sätta på mig skorna och vandra låååångt från huset. Gå i flera timmar. Andas. Tänka. Rensa.



Mitt enda "tänka" fick jag idag när jag istället la mig på golvet med huvudet neråt och armarna över.

Det är stökigt överallt. I varje hörn.
Det är tvätt, disk och sopor som bara väntar på mig. Det är en söt hund som vill ha mat, kärlek och promenader.

Och det är två monster som gör allt 10 gånger värre..


Äntligen lyckades vi få liv i "Milles" telefon idag. Den blev fastklistrad på hans hand.

Jag ber honom att kissa och borsta tänderna så kan han krypa ner med "fånen" en stund i sängen. (Innan han somnar)

På dessa 2 minuter som han släpper telefonen så blir han ett monster.
Han bråket, hotar och slåss.
Och vet ni vad han gör sen? Sätter sig på toan.. tittar på snoppen.. och kissar! Utan att rätta till någonting!

Allt hamnar utanför.
Ja, det var då jag slängde mig på golvet med huvudet neråt och armarna över!

Ch! Sluta jobba skittider! Jag vill ha sig hemma på kvällarna!
Jag vill inte göra detta själv varje kväll!!

Så känner jag idag. :( Igen..




-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar