onsdag 8 maj 2013

Energi från?

Kaffe?
Barnen?
Envisheten?

Vet ej! Men detta vet jag:
Kom hem efter att jobbat 8 timmar. (Inte så himla märkvärdigt för er kanske.. men för mig)
Coola ner mig i soffan med en kopp kaffe. Fötterna värkte, ögonlocken hängde!
Men sen hände något..

Jag tröttnade på vårt skitiga hem. På all bröte som låg överallt och på sängkläderna som var lika grusiga som en sandstrand. (Tror vi har en gäst i sängen när ingen ser! En hårig sådan!)




Pinsamt? Eller hur!


Bara lite av det..

Så klockan 18.00 började Evelina städa!
Diska, sortera tvätt, plocka bröte, damma, skura toaletter och byta söngkläder!






Nu är klockan 21 och jag känner mig nöjd! Nu kan jag sätta mig i soffan med gott samvete!
-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. visst är det skönt när man äntligen tar tag i "skiten" =)

    SvaraRadera