tisdag 28 maj 2013

Två helt olika pojkar!

Idag var det en sån där dag. Ch jobbade 06-19 och jag 07.30-18..

Med andra ord.. Trött mamma, trött pappa, trötta barn och uttråkad hund!

(Självklart har jag varit hemma hos hunden på middagen.. innan ni målar upp nån bild här om djurmisshandel..)

Tur att detta bara händer en gång i månaden.

Så nu har jag hängt upp tvätt och kört igång tvättmaskinen. Då kommer vi till nästa moment. Mat!
För vi är ju hungriga oxå.
Pizza blev det! Mums.. :)

Vad menar jag med rubriken då?
Två olika pojkar!

Jo, Mille är fortfarande vaken och kommer nog att fortsätta med det ett par timmar till.. Men Julle är ju lite tvärtemot.
Jag glömde att vaka över honom under dom tio minuterna som jag hängde upp tvätt.. visp! Så sov Julius gott i sin säng.
Ingen tandborstning.
Ingen kvällsmat.
Ingen god natt puss.

Men jag tror han överlever ändå! :)


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar