lördag 11 maj 2013

Rättvist?

Idag är männen i huset på jaktmässa! Dom ska gå runt där bland gröna kepsar, några grisar och lite häftiga saker.
Jag hoppas dom blir skitiga och trampar i älgskit eller nått liknade.
Nää.. Lite kul får dom väl ha!

Jag är inte bitter!

Istället ska jag och svärmor göra sånt som bara kvinnor kan. Rensa i land.


Eller som vissa kvinnor kan.. kanske..
För som sagt. Det blir jag OCH svärmor! Lika bra att ha med lite stöd.. Annars skulle det se ut så här:

Evelina klär på sig rätta kläder och går ut.
Evelina tar en före-bild till instragram.
Evelina tittar på högen och river sig i huvet.
Herr Geting kommer och Evelina springer två varv runt huset.
Evelina är tillbaka vid landet och fattar ingenting.
VILKET ÄR OGRÄS OCH VILKET ÄR BLOMMOR???!

Ännu en Geting kommer och Evelina tar sig en joggingrunda igen.
Evelina river upp ALLT fort som f*n!
Evelina slänger ner allt igen och börjar gråta.
En humla kommer och Evelina går in.
Skiter i nån efterbild och slänger i stället upp en bild på en svettig Evelina och skriver att jag har varit duktig och joggat istället.

Nä, det är nog bra att svärmor kommer...


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar