söndag 19 maj 2013

Igår var det en underbar dag!

En sån där Lördag när man bara njuter med nära och kära.
Klockan 13 befann vi oss hos mamma och firade min brorsdotter som nyss fyllt 14.






Mycket folk och mycket stimm! Precis som jag vill ha det! :)


Barnen blåste bubblor och födelsedagsbarnet testade sin födelsedagspresent:



En kamera! Och hon var så nöjd! :)

Sen åkte vi direkt till mina svärföräldrar och spenderade kvällen där.
Jag trivs faktiskt att åka ut på landet ibland! Barnen kan springa fritt, naturen flåsar en i nacken och inga idioter som för 180 förbi ens hus!
Så ibland är det skönt! Ibland!


Mille fick stanna kvar där ute så honom ska vi hämta senare!

Idag blir det vila och tvätta!

Regnet öser ner.. Men vad gör det? Precis lika mysigt det! :)

-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Ja hon ser glad ut din brorsdotter, hoppas hon får roligt med sin kamera framöver! ;-)/ Lotta G

    SvaraRadera