lördag 31 mars 2012

En lång dag!

Helt slut. Färdig. Over and out!

Först drog vi oss in till Jönköping. Ch och hans bror köpte snygga kläder till bröllopet och efter det blev det jakt på efter den perfekta vigselringen.
Tyvärr hittades den inte än. Men känner ingen stress. 3 månader kvar och nu vet jag i alla fall vad jag vill ha för stil. :)

Sen blev det jobb för min del.
Julius fick följa med farmor hem för lite övernattning. Och gud vad han är saknad. Min lilla bulle.

Men imorgon får jag träffa honom igen och då blir det ingen vanlig dag. Utan Julius 4 årsdag.

Nu myser jag med Mille för fullt. Han är självklart vaken än fast att han borde sovit för länge sen..
Och visst får han sova i våran säng inatt. Det får man liksom när inte lillebror ligger jämte och håller sällskap! :)

1 kommentar:

  1. Inne hos Snarberg på Guldsmedjan på barnarpsgatan kan man ju designa själv, utan att det blir mkt dyrare än om man hade köpt en färdig.

    Har man dessutom guld att lämna in så blir det inte alls så mycket! :)

    SvaraRadera