tisdag 20 mars 2012

En ledig dag.

Och den fyller vi med städning, tvätt och handling. =(

Nu skriver jag det som jag aldrig skulle skriva; men jag hatar min telefon. Den vill liksom inte. Den har gett upp. Den kämpar fortfarande men det är  nog bara en tidsfråga.
När jag laddar den så måste jag stänga av den. Annars laddar den inte alls. Och sen när jag fått igång den på morgonen så stängs den på och av i ett under 1-2 timmar. Inga viktiga samtal kan göras och det är surt.
Tänkte idag att jag skulle ringa om Mille. Inte för att han är sjuk. Utan för hans mage som krånglar.
Han har haft diarre nu i två-tre dagar och varje gång han pratar så "hick-rapar" han hela tiden. Precis som en störning. Och med tanke på natt han fortfarande ligger på 14 kilo så är det väl kanske inte så bra. =(

Men samtalet får väl bli imorgon. Gå upp klockan 07 och låta telefonen krångla i två timmar.. =(

Hemtelefon? Kanske dax nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar