söndag 4 mars 2012

Planera och planera!

Helst hade jag velat gifta mig 19 maj! Det är dagen efter som vi varit ett par i 10 år. Men just nu känns maj alldeles för nära.
Så i Juni kanske.. eller Juli!
Helst imorgon! :)

Sen efter att datumet blivit bestämt så ska kyrkan bestämmas.. sen lokal.. sen antal gäster!

Efter det ska inbjudingskorten göras! Ja, jag ska göra dom själv. Älskar att pyssla och fixa så det finns inget annat alternativ för mig. :)

Ååååhhhh.. Behöver jag säga att min lycka är väldigt stor just nu?

Ja just det! Sen ska klänningen väljas oxå! Vet ungefär vad jag vill ha. Ska bara hitta den på slutrea någon stans! Hittade en som var "billig" och i min smak! Vill testa nu!!

Sa jag att jag är lycklig?

3 kommentarer:

  1. Grattis på er bägge två!!!!!
    jag som önskar detta är lena rosen

    SvaraRadera
  2. Så gött att det äntligen blir av!
    Du som har tjatat så mycket om att gifta er! ♥

    Grattis!! ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis, GRATTIS!!!!
    :-D

    SvaraRadera