onsdag 14 mars 2012

Veckan innan...

... röda veckan är nog värst.

Huvudvärk.
Humörsvängar.
TRÖTT!

Usch.. tänk om jag är sån här på mitt bröllop. Då blir det massvis med kaffe eller kanske spetsa champangen med red bull??

Har nu suttit med inbjudingskorten. Vilket slit. Och vilken tid!! Men nu är dom gjorda och nu är det bara att vänta hem dom. (Ja, jag beställde och gjorde dom färdiga på internet.. så kreaktiv är jag! Men satsar på tackkorten sen istället!)

Kan knappt fatta det.. jag ska snart bli Fru! No more fröken.. Bara Fru!
Och han ska bli min man. Min MAN!
Låter vuxet på något sätt. Precis som vi sitter på våran uteplats med varsit glas likör och läser jönköpingsposten med läsglasögon. Och tilltugget? En blandning Bridge såklart!
Och så får vi ju inte glömma bingot på Söndagar. Eller syjuntan på Torsdag?
Ja, för det är väl sånt som vuxna gör.

Ähh.. vi är väl ett barnsligt förälskat par som råkar gifta oss. Bäst att hålla hårt i ungdomen. Den släpper jag inte i första taget. ;)

1 kommentar:

  1. Jahopp!!! Va härligt!!! Jag fattar ju såklart att jag inte kommer få ett sånt där inbjudningskort, men vill gärna veta vilken tid och dag för jag vill ju se er i kyrkan ju :D!!! Och vilken kyrka det blir såklart!!! Grattis!!!

    SvaraRadera