onsdag 21 mars 2012

Skatteverket.. in my ****!!!!

Tar min data. Kommer nästan in på skatteverket. Virus!! Stänger av datan fort och kastar en arg förbannelse över den.

Tar min mobil. Hämta bankid på banken, ladda ner appen och skriver in koden. Låser sig. Hämta ny kod.. låser sig! Om och om och om och om igen!!!

Tar Ch´s data. Efter fem timmar så har jag ett bankid. Men lyckas fortfarande inte logga in mig på skatteverket.

Så; 2 datorer och en mobil men jag lyckas inte!!!

Och jag vill ju veta. Jag måste veta. Jag ska ju gifta mig för guds skull. Pengar är extra viktiga just nu.
Äh.. får väl vänta in den vanliga tråkiga pappersbiten. Eller skita i skatten och vinna 2 miljoner på postkoden i stället. Min tur snart väl?

2 kommentarer:

  1. Min kom i lådan idag :-) hade glömt att det var dags för den att komma :-)

    SvaraRadera
  2. Kom hem till mig och fixa det/ carina

    SvaraRadera