torsdag 18 augusti 2011

Äntligen!!!!

Jag kan blogga! Blev lite galen där... =(

Vill ju gärna inte byta igen men strular den många gånger till så ger jag nog snart upp!!
Idag har vi tagit en sån dära tråkdag. Ni vet.. en maskin tvätt, lite plock, fikat med vänner, klippt gräset (JAG HAR KLIPPT GRÄSET) och nu sitter vi här.
Kvällsmat och snart läggning av dom små...

JAG HAR SEMESTER!!!!!!!!!

Suck!! Då ska man inte ha sådanna dagar. Då ska man sola, bada, åka på utflykter och vidare!


Förra året i Astrid Lindgrens värld. Varmt, soligt! Som det ska va!

Detta har utan tvekan varit den tråkigaste semestern hittils. Inget mot förra året. Nej.. nu längtar jag bara till jobbet på Måndag. Ska bli kul med rutiner och träffa alla arbetskamrater igen!

Nästa år blir det tidig semester! Och då åker vi första och sista veckan med husvagnen och stannar på hemmaplan i mellan. Punkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar