tisdag 23 augusti 2011

Nu sitter jag här..

...igen! Framför datan och tv:n samtidigt. Men mina samma gamla chilinötter.
NEJ.. inte samma såklart.. samma men nya?

Idag har jag krattat förbaskat bra. Nästan hela gården är färdig och imorgon ska det sista göras och sen ska jag klippa gräset. För att KVINNOR KAN! ;)


The "superkrattwomen!"

Mille och Julle springer mest om fötterna på oss ute och dom får man nästan putta undan för att dom ska sköta sig själva. Ibland funkar det.. ibland inte!

Mille har någon slags liten minitonåring inom sig och visar både attityd och ett stort ego! =(
Innan idag hade han själv slängt av sig skorna en bit ifrån oss och istället för att hämta dom -han får ont i fötterna då! - så tar han Julles skor! Vi tjatar på honom och tycker att han helt och hållet får skylla sig själv och ska lämna tillbaka Julles skor.
Vad tror ni lillebror Julius gör då?
HÄMTAR MILLES SKOR!


Och sätter på dom!
Det var ju en snäll gärning men mest besviken blir jag på tanken att Mille själv skulle sno Julles skor och låta Julle gråta utan att bry sig! =(



Denna gången gick det bra.. Men nästa gång då?
Och kommer Mille någonsin behandla
Julle så som han blir behandlar av honom?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar