lördag 27 augusti 2011

En dag på Vaggerydsdagen!!

Idag hade dom lyckats. Massvis med stånd och uppträdande och annat.. riktigt mysigt faktist. Hoppas dom håller måttet även till Julmarknaden.
VAGGERYD KAN!! Om dom bara vill...


Något måste på en marknadsdag är ju sockervadd!! Och ungarna älskade det.
Jag trodde att jag skulle få slänga dom båda men Mille åt upp hela sin och nästan Julle med! =)


Dock blev dom ju lite klabbiga av det.. så det blev en akutrunda till konsum för att inhandla lite vårtservetter.


Ungarna fick oxå köra lite brandbilar. Dagens äventyr!
Och vad duktigt dom körde. Bara två gånger ville Julle köra över gränsen!


Men Mille höll sig inom ramarna hela tiden!



Sen fick dom bli målade. Julle fick en tiger på handen!


Och Mille ville gärna bli en kanin! En söt kanin!


Ikväll blir det mys med godis och film tillsammans med Erica.
Och ser ni vad jag ser... =)
Min bästaste Erica ska bli MAMMA!! =)
Ps.. känns som min unge med!

GRATTIS ERICA OCH CHRISTIAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar