onsdag 10 augusti 2011

Husvagnsliv!

Just nu sitter vi och myser i husvagnen.
En tråkig men lugn, behövlig och mysig kväll!

Det har blåste hela natten och har fortsatt hela dagen så någon solstol har det inte blivit idag. Rena rama höstvädret!
Men imorgon ska det inte vara något regn och inga starka vindar. Sista dagen här så det skulle inte förvåna mig.

Känns som att semestern blev för sen i år. Känns som att den redan är över.
Ville mer med husvagnen men nästa år tar vi igen det dubbelt upp! Då börjar vi campa i April fram till denna tid! =)

Lite bilder från veckan;;
(Alla suddiga och dåliga, tagna med mobilen! )


Favoritkusinerna när dom funkar som bäst ihop! Husvagnsmys på hög nivå!


En bild vi fått se mer en en gång! Haft fint väder och sen har
mörka moln sakta kommit över oss och förstört allt! =(


I Måndags hade vi kräftskiva. Våra grannar kom förbi en natt och hade med sig kräftor och räkor. Gott! Även om jag inte är en som suuuuuger ut allt!!


I går kunde vi spendera någon timme på stranden. Underbart! Men sen kom ett sånt dära moln... =(


Idag åkte vi till busfabriken i Halmstad! Ungarna älskade det. Även vi vuxna! =)
Vi lyckades kamma hem varsin Mario-nalle till alla barnen.
Även jag fick hem en egen nalle! Som jag behåller själv! =)


Roligast hade nog min bror. Igallafall när han fick leka vid bollarna. Synd bara att det var mig han skulle skjuta ner varje gång... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar