måndag 15 augusti 2011

Försök i bilen med mobilen!

vägen hem så ville jag ta kort på alla utsikter som vi såg.
Kommer hälften med på fotot? Nej.. inte i närheten av vad ögat ser.


Många har sina smultronställen eller drömstäder att flytta till.
Jag trivs ju bäst hemma nära mamma, vänner och släkt. Skulle inte klara mig en månad utan dom. (Kanske en månad.. men inte ett halvår!)


Men skulle jag bli tvingad att flytta någonstans så skulle det nog vara mot Göteborg.
Jag älskar dessa utsikter!

Och jag gillar dialekten.
Det är ju inte Norrländska men visst pratar dom härligt i Göteborg? ;)

Fast vad vet jag.. drömmer om att få åka till Värmland eller Dalarna snart och då blir jag nog lika förälskad där!

Har ni något drömställe?

1 kommentar:

  1. Värmland är det bästa sen kommer norrländskan. Värst är skånskan. Ni får ta husvagnen på en tur hit nästa sommar eller så. =)

    SvaraRadera