måndag 15 augusti 2011

Ullared... igen!!

Idag när vi vaknade och såg allt regn så utbast Ch;
Men.. vi kan väl dra till Ullared idag!
Inombords så växte lyckoruset men jag försökte sansa mig och få i mig lite kaffe i lugn och ro. Sen kom han efter en timme när jag var redo;
Äh.. vi drar dit nästa vecka istället!

Behöver jag berätta att jag tjurade ihop totalt?
Blev asförbannad och ledsen.
Satte mig först i soffan och tyckte synd om mig själv. Morrade åt honom när han kom för nära och sprang ut direkt efter att ha skärt upp lök bara för att han skulle se!

Och han gav sig till slut. Efter många om och men!
Svärmor erbjöd sig att passa ett barn under tiden och vi frågade båda två om vem som ville stanna! Båda ville följa med.
Då sa jag till Mille; Vet du vart vi ska? Vi ska till Ullared och kolla kläder!
Då sprang han väldigt snabbt in till farmor. Han fick nog i Tisdags! ;)


Denna kofta hittade jag och älskar den. Passade mig fullständigt!! =)


Denna klänningen med som jag tänkte ha på Lördag!
För den är väl inte tantig?


Sen hittade jag denna tröja med! Lite svår att fota bara!


Men armarna är korta och kragen är stor! Ser ni?? =)

Nu är jag lite mera mätt på Ullared! (Någon månad i alla fall!)
Och Ch har lovat mig..
Att aldrig säga Ullared förren det att vi sitter i bilen och åker!

1 kommentar:

  1. Meeen Evelina vilken fantastisk man du har!!!
    Jag vill oxå åka dit! Vilka skitsnygga kläder! Bra köp!!
    Kram K

    SvaraRadera