lördag 27 augusti 2011

Jag har inte slutat bloggat..

...jag hade bara så mycket annat för mig igår att jag aldrig kom till någon dator!

Dålig utsäkt.. JAG VET!! Skulle så gärna vilja kunna blogga från mobilen med bilder och sånt.. men det kan man tydligen bara om man bor i Amerika. =(

Igår jobbade jag till 16 och efter det tillbringade jag eftermiddagen och kvällen hos Svärmor. Hon bjöd på lyxmat och även en flaska rött åkte fram. =)


Detta med en bakad potatis. Jag blev så mätt så jag fick ont i magen. Det får jag annars bara när min farmor bjuder på kalkon eller mamma bjuder på dillkött. Inte av lite småplockmat. Men oj vad det mättade igår. Och gott var det! =)


Lille Mille har nog klarat sig bra utan lillebror. Han har klätt ut sig och lekt själv för fulla muggar. Annars när Julle är med så vill ju gärna Mille bestämma vad Julle ska leka med och vill inte Julle det så så blir det bråk.. och bråk.. och bråk!


Om någon undrar hur Mille ser ut som tönt så har ni svaret här. Little sötnos! =)

Häpp!! Nu ska vi snart ner till Vaggeryd.
Sara Löfgren ska sjunga där idag och det vill jag inte missa.

Därimot så kan jag missa Pernilla Wahlgren.
Jag har fortfarande inte förlåtit henne efter hon dissade ullared.. Jäkla snobbkärring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar