torsdag 4 augusti 2011

En dag på stranden!!

Idag blev det en tripp till Hjortsjöbadet i Vaggeryd. Varmt, bad, sol och mycket skoj!


Mari träffade oss där med hennes 2 pojkar Lukas och Hugo. Underbara killar som leker så fint med mina. Lukas som fyller 6 år i år funkar väldigt bra tillsammans med mina... =)


Fick även dit min lilla Erica. Inte lika sol och bad-sugen. Men kaffe tackar hon aldrig nej till.. ;)


Hela dagen så hade vi även med oss Elin. Min brorsdotter, 12 år.
Jag blev barnvakt till barnvakten. Puh så jobbigt! Eller inte...





Väl hemma sen fick pojkarna åka en tur med sin nya fyrhjuling.
Ch hade en gång i tiden en "riktig" sådann och nu är det nog hans längtan som kommer fram.
Men oj så bra killarna körde. Svängde, bromsade och gasade! Alltså.. där dom skulle! ;)


Färg fick jag oxå. Äntligen. Bränns lite nu.. men vad gör det imorgon?
Så länge det inte slutar som i Gran Canaria! Catwomen? No more!!!


Min söta Elin; Eller biffolle?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar