tisdag 30 augusti 2011

En bit vägen...

Målar för fullt just nu. Men börjar se resultat. Det gamla gula vävet ska bli vitt!! =)
Det här är sånt som vi skulle gjort på semestern.. men vem ville vara inne och måla då? Mer energi nu konstigt nog! =P


Den viktigaste väggen klar. Ja.. alltså den med tv:n! Vi har faktist klarat oss utan tv nu i två dagar och inte lider vi för det. Barnen leker hela dagarna och jag gör massvis med nytta! =) Men ikväll när Ch åker så vill jag nog ha min tv igen!


Här ser ni lite skildnad. Och det vita ska målas en gång till.
För det är det värsta.. när allt är målat så är det bara att ta nya tag och köra en gång till!


Detta blir dagens projekt. Så det är bäst att fortsätta nu..

Ps; Jag har fixat något till mobilen som jag ska kunna blogga med, men den krånglar lite.. så tycker ni att det är en massa konstiga inlägg så är det bara jag som testar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar