måndag 18 mars 2013

Det funkar!!

Har faktiskt skött mig till 90% hela helgen. Förutom kalasfikat i lördags så har det varit snålt med kalorier. Och promenader har det blivit med.
Känner att jag fått kraft, lust och vilja!
Kanske för att vågen i förra veckan visade 79 kilo.
Jag skäms så förbaskat! Detta är nästan samma vikt som när jag var som "tjockast"! Och då hade jag fött två barn och åt allt!



Mitt första delmål nu blir 75. Samma som jag vägde för ett år sen.
Jag ska väga mig på torsdag och hoppas med hela mitt hjärta att den inte visar 79. Då gråter jag..



Och nej eller ja.. Jag vill inte pumpa muskler och jag kommer att stirra mig blind på vågen (en gång i veckan!)
Träningen kan komma senare.. nu vill jag bara ner i vikt!
Detta gör jag med mindre portioner, snabba långpromenader och inga chips! (Eller ljus choklad.. Men lite mörk choklad.. För det är ju bara nyttigt!) :)



-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar