tisdag 12 mars 2013

Ett huve fyllt av tankar!

Maximilian.
Så mycket funderingar och så mycket på gång.
Alltid varit smart och pysslig.
Men oxå rädd och försiktig.

Nyopererad då mandlar och polyper var för stora.
Fortfarande magproblem trots 100% laktosfritt.

Idag tog vi premiärtur på cyklarna. Alla cyklade utan Mille. Balansen finns. Men att starta och stanna är värre. Han vill på med stödhjulen igen men vi försöker lite till..

Sen på kvällarna. När andra barn sover ligger min trötta kille och gör allt för att hålla sig vaken. Väntar tills jag går och lägger mig. Men igår orkade han inte vänta så istället blev det Julle som fick agera sällskap..



Han vågar inte sova själv för alla dessa mardrömmar.

Men han kan oxå min lilla pojk.
Nu vill han lära sig prata engelska med och vi får översätta allt. Någon längtat sönder sig efter skolan.
Och pyssla! Idag lämnade jag honom på minigänget och fick med mig förra veckans konst hem..


Ni kan väl aldrig gissa vilka Julle gjort och vilka Mille gjort? :)

Söta, duktiga, arga, underbara Mille. Du kan gå långt! Om du vill!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar