lördag 23 mars 2013

En sån där underbar lördag!

Först blev det "shoppinglördag" där jag stod och visade Tupperware ihop med andra säljare!


Väldigt roligt och jag hoppas att fler fick nys om mig!

Sedan blev det "söndagsmiddag" hos mamma tillsammans med mina bröder och deras familjer!
Kyckling i lergryta som bara mamma kan. Jättegott!



[Mamma har äntligen skaffat sig en iPhone! Ett måste i dagens läge! Hur gör man annars liksom? :) ]

Efter detta blev det en långpromenad tillsammans med J. Kallt var det först! Men sen njöt vi mest av solen och ljuset! Halv sju skildes vi åt och då var det fortfarande ljust! Underbart!! ;)

Nu myser hela familjen. Barnen med varsin godispåse och vi vuxna med kaffe! (Och after eight för mig, inbillar mig att den borde vara nyttig.. Fast jag vet att det nog är lika mycket tvärtom.. )

Ha en mysig lördagskväll alla!! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar