torsdag 14 mars 2013

Slöar innan resten!


Tar mig en kopp kaffe i lugn och ro. Snart så..

Det ska tvättas!
Det ska plockas!
Det ska städas!

Efter flera dagar med extrem trötthet så känner jag att NU!.. nu bannemig!

Allt har stått stilla här hemma! Som mina blommor.. Tror ni det var igår dom dog? Eller en vecka sen?


Nej.. idag kör vi!

Men först kaffe! Och tvshop..

Har ni sätt den nya "trosan" som rullar på kanal 3?
Istället för reklam kör dom lite tvshop!

Okey.. Blir man så smal så vore den ju kanon för halvtjocka mig!
No more mörk choklad eller långpromenader!

Fast det är klart.. är vi dumma?


Även jag kan väl göra en sån bild! Ner med hållningen = du ser lite tjockare ut!
Upp med hållningen = och där rök tio kilo!

Är det nån som går på det? Seriöst!?

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar