torsdag 21 mars 2013

Tjoho!!

Här är jag!
En trött, seg mamma som helt enkelt inte kommer nära bloggen lika ofta som förr.
Men jag ger inte upp!!

Idag var det äntligen dax för vågen efter en veckas slit.
Såg så mycket fram emot det tills igår.
Två veckor efter senaste besöket så kommer tant röd och hälsar på! Oväntat och ovälkommet!
Ändå visade vågen minus ett så jag känner mig nöjd! 9 kilo kvar.. Det fixar ju jag! :)
Idag tvingade jag mig till spisen (jag hatar att laga mat) men nu kände jag att det var tvunget.
Imorgon jobbar jag 06-17 och såvida jag inte har någon matlåda med mig så finns risken för att det blir nått slarvigt!

Så idag gjorde jag sötpotatischips med minutbiff, favoritens sås (finns det någon godare sås?) och självklart sallad till.
Minutbiffen blev seg som vanligt! (Varför köper jag den igen för??)
Men chipsen blev goda!
Och sötpotatis är tillåtet! Och dom är goda!!


Enkelt att göra!



För er som bor här i Skillingaryd eller bara nära en hemköpsbutik och aldrig provat sötpotatis innan borde göra detta nu! Då dom denna veckan är på annons..

Så, nu fick Hemköp lite reklam med! :)

Nu ska jag natta mina barn och sen blir det vila allt jag kan!

En fråga.. Jag har idag jobbat till 14, hämtat barn, tagit hand om barn och hund. Gjort disken och maten.
Måste jag plocka leksaker oxå?
Suck.. Superkvinnan! Vart är du??

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar