fredag 15 mars 2013

.. och livet rullar vidare..

.. trots saknad och sorg.

Igår kom energin tillbaka! Efter flera veckor med trötthet och en stor klump i magen.
Huset blev städat på "Evelinas-vis!
Många skåp fick sina omgångar och minst 6 maskiner med tvätt kördes.
Tröttheten är borta och äntligen har jag kraft igen.




(Jag kanske ler och skrattar igen! Men glöm inte bort att jag är ledsen. Fråga inte nästa gång du ser mig om jag mår bra men kanske gången där efter.. )

Ikväll blir det att jobba -vilket jag saknat nu- och efter det blir det fredagsmys med mina underbara pojkar.

En fråga.. någon mer en jag som har "blodiga" läppar?


Vad kan man göra åt detta? Läppstift klär ju liksom inte mig.. ;)

-ps: mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Therese Fagrell15 mars, 2013 09:43

    Du är ju helt underbar Evelina ! Dina läppar behöver läppsyl gärna med alovera i. Ha en underbar fredag o många kramar till dej!

    SvaraRadera
  2. Läppbalsam med bivax, finns nog att köpa på hälsokostaffär !!

    SvaraRadera