onsdag 20 mars 2013

Detta väderprat!

Det kommer ALLTID ett bakslag!
Och för min del så är det bara bra!
Ju mer minusgrader! Ju mindre getingar! Har jag fått för mig i alla fall! :)
Min lilla Julius frågade mig idag vilken årstid jag gillar bäst.
Förr var det ju vintern men nu med åren så gillar jag nog dom alla. Fast det är klart.. Just denna tiden är även jag trött på vintern och längtar efter våren. Men snart kommer den:



Och då ska cyklarna fram ordentligt! Glass ska köpas och grillen ska dammas av!

Det stör faktiskt inte mig att vintern kom tillbaka lite.
Som sagt! Den gör ju alltid det. Men nu lider vi dom sista dagarna..
Eller passa på att gosa upp oss i soffan med levande ljus och te. Snart finns inte ursäkterna längre..
-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. men visst är det så, bakslag kommer alltid under mars och april så är det bara!
    och för mej gör det inget heller, gillar just att Sverige har sina årstider även om de är lite ihop blandade nu för tiden och sommaren är för dålig allt som oftast...

    SvaraRadera