fredag 21 december 2012

Alla skriver om denna ledighet!

Och vet ni vad jag önskar mest av allt just nu?
Att jag får/kan jobba imorgon!
Japp! Ni läste rätt!
Av två anledningar:
1. Det är förbaskat kul att jobba dagarna innan jul!
2. Det blir ju pengar oxå! :)

Och varför är jag orolig?

Jo.. för att igår klockan 22 4 dagar innan Jul kommer Maximilian och säger att han har ont i magen. 10 sekunder efter detta håller jag en bunke under honom medan han spyr!
Så okey då! Nu kom det.
4 dagar dagar innan jul!

Som tur är så var det Mille. Han är som sin far. Spyr en gång och sen är det bra!
Värre blir det för mig och Julle. Vi blir däckade!

Så idag vabbar jag! Och med det menar jag att jag skrubbar, tvättar och tvättar händerna.
Ska käka vitpeppar med kanske?
Och ta mig en whisky! Frågan är bara? Kommer jag kunna lura i Julle detsamma!

Så nu förstår ni! Jag hoppas jag kan jobba imorgon och inte ligger och spy..

Ge oss en miljon tips nu om hur vi håller skiten borta!! Alla tips är tacksamma!!


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar