tisdag 18 december 2012

Äntligen snöa det igen!

Jag vill ha minusgrader! Jag vill att det ska glittra på marken, att träden ska vara vita ända upp till toppen!
Detta gråa, tråkiga blasket som varit nu går bort!

Men nu snöa det! Och jag hoppas det blir kallare!

Bara 6 dagar kvar!!

Jag känner mig stressad fast utan att vara det! Igår hade jag stressmage.


Ont hela tiden. Inte ont som att gå till doktorn.. utan ont som "Andas Evelina! Andas"
Och jag vet inte ens varför! För jag är inte stressad. Julklapparna är köpta, granen är uppe och vi ska inte ens vara hemma över jul. Jaja..

Fick äntligen klartecken från doktorn. Vi ska bara köra laktosfritt när det gäller från mejerikylen. Vi behöver inte läsa på brödförpackningen osv..

Puh! Blev lite lättare!


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar