fredag 28 december 2012

Trötta barn och trött mamma!

Jobbat 8-18 så det fick räcka för idag! Trött som en ålad sill.. eller nått annat som låter smart!



Känner att jag inte hinner med/orkar blogga som jag vill och borde!

Att blogga är ju faktiskt något jag älskar! Att få skriva för mycket och för ofta. Men har liksom dalat. Måste försöka finna inspiration och tiden. Eller egentligen.. Vilken tid? Har ju alltid några minuter över hit och dit.

Men just nu känns mitt liv så rutinmässigt och tråkigt. Jag går upp. Fixar med barn och hund. Jobbar. Fixar med barn, hund och hushåll. Går och lägger mig!

Tacka vet jag helgerna. Då händer det lite mer.

På måndag är det nyårsafton. Det blir jag, Ch, barnen. Hans föräldrar och mina. Italienskt mat.

Så.. Vad ska vi laga tycker ni?
Vi står för huvudrätten!

Tips och idéer någon?

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar