söndag 30 december 2012

En äkta hanhund!

Kingen är som tokig här hemma. Springer från dörr till fönster. Ylar och stressar. Vill gå ut en gång i timmen.



Förmodligen så är det någon av grannarnas tikar som löper.
Han är kär killen. Lite käääter! (Med finare ord)

Och jag som vill ha en tik. En liten cavalier! Som blir min tjej.

Frågan är hur det går med det?

Kommer jag någonsin kunna få in en tjej i detta hus?
Annars får jag kidnappa min brorsdotter.
Gud vad söt hon blev på annandagen.
Jag köpte allt som en prinsessa behöver till henne och hon älskade det!


Det ni alla HEN-älskare! :)
Här har ni en riktig HON! :)

-ps: mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Jag vet vem som är boven, vi har en löpande Jack Russell tik som löper här hemma, men imorgon åker hon till sitt riktiga hem igen.
    Stackars kingen

    SvaraRadera
  2. Oj nu skrev jag lite tokigt:-)

    SvaraRadera