söndag 2 december 2012

Första advent!!

Och mysfaktorn idag har varit hög.
En underbar och mysig dag. Och kall dag.. Som det ska va! :)

Efter gudstjänsten blev det marknad. Har inga höga förväntningar alls längre om dessa så det lilla jag förväntade mig.. tja.. det fanns ju där!
Huvudsaken var ju fiskedammen för ungarna..


Sen hemma blev det pepparkaksbak. Barnen fick formar idag i julkalendern så dessa skulle ju testas. Och jag ville testa min silikonunderlag från Tupperware. Riktigt nöjd faktiskt!!


Lätt att kavla ut på, låta dom vara kvar och bara ta väck det runt om. Inga som gick sönder!!
Och in med allt i ugnen.





Ja, lite sjönk dom ihop. Men det var väl mitt egna fel som satte dom för nära varandra.

Goda blev dom. Men det tackar vi skogaholm för! För egen deg, det gör jag inte. Nu ska Julle duscha och sen blir det kvällsmat framför julkalendern. En underbar första advent helt enkelt! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar