tisdag 18 december 2012

Så rent som det kan bli..

Nu har jag städat färdigt för denna gång! Huset är rent! Diskbänken är tom och tvätten är "snart" tvättad!


Barnen är nöjda och det är nog jag med! Ingen stressmage idag inte!
Allt är tiptop! Förutom..


Ja! Bordet. Mitt fina vardagsrumsbord. Det får liksom vara lite rörigt där tills jag.. TOMTEN.. är färdig med alla julklappar!

Och en sak till förresten som inte är direkt i sin ordning:


Ser ni nått på min glada, vinkande Julius?
Japp.. Han hittade saxen och toppade till luggen lite .. IGEN!

"Den bara stack mig i ögonen"!
Tror lilla Julle får besöka frisören snart. Men inte Mille! Näpp.. Han ska ha långt hår! Som alla popartister!


Nu ska jag försöka få mina pojkar i säng och sen blir det den insuttna soffan för hela slanten! Idag är jag värd det! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar