torsdag 20 december 2012

Och så var det detta med mitt bankkort!

För någon dag sen så tänkte jag "att nu måste jag plocka ut mitt bankomatkort ur jobbarbyxorna innan jag tvättat det!" Sagt och gjort.. bara det att jag upptäcker till min fasa att kortet är i två delar!



Suck! Då blir det att beställa ett nytt.. IGEN!!

Sen tittar jag en gång till.. men.. det är ju mitt gamla kort!
Vart är mitt nya?

Letar överallt.. i alla byxorna, i plånboken, på tvättmaskinen.. känns lite som att jag precis gjort detta! Känns lite som en repris!

Idag bestämmer jag mig för att leta ännu bättre! Blev en svettig och pinsam situation i affären nyss där kortet (det söndriga) knappt ville betala mina varor.. Förstår inte detta!!

Så jag letar för fullt hemma!
Tills jag av en slump tittar under skostället! (skäms igen! Men så bra städar vi-jag-)

Och där ligger det! Fortfarande oanvänt!


Puh! Nu vill jag ALDRIG mer leta efter mitt kort! Nu sätter jag fast det med lim i plånboken.. eller nått..

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar