söndag 30 december 2012

Hoppas hoppas igen!!

4 dagar innan julafton : Maximilian spyr!
1 dag innan nyårsafton :
Julius får feber!


Hela dagen har han legat i soffan min lilla grabb. Alldeles utslagen.
Hoppas ändå på att kunna genomföra nyårsafton imorgon som planerat.
Hoppas att han vaknar imorgon pigg som en lärka!
Han var ledsen med killen.
Igår berättade vi för honom att om han blir sjuk så kan han ju inte följa med Ch och jaga.

Klockan 02 inatt var han uppe och sprang och grät! Han ville ju med!
Knäppolle.

Och vet ni vad jag gjort. Jag har duttshoppat på rea. Jag trodde jag hade lärt mig..

Denna gången var det visserligen inte just rea utan mer stressen som blev problemet.
Köpte 2 par byxor och en tunika. I mitt huvud satt det så fint MEN..


tror ni jag provade plaggen innan jag körde min 30-minuters resa hem igen? Nope!

Så byxorna kan jag inte knäppa (JAG SKA TA TAG I DET.. Efter nyår)
Och tröjan ser jag ut som en sumibrottare i.. :(


Suck..
Så jag "duttshoppade i min fantasi.."

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar