tisdag 11 december 2012

Värsta bloggaren .. ever!!

Jag skäms verkligen..

Vet att jag inte varit som vanligt under en lång tid nu..
Kan ju heller inte skylla på mobilen. Nu har jag ju en som funkar!

Jag har helt enkelt den längsta bliggtorkan man kan ha!

Tillfällen kommer. Stunder.
Jag vill skriva men kommer aldrig till skott!

Och att blanda jobb, två barn, hund och hushåll.. Ja! Det är inte lätt!!

Under två dagar nu har jag bara velat gråta! Skriva av mig allt. Men vet att ingen vill lyssna på mitt gnäll.. Försöker att ta mig i kragen och tänka på att jag har det så förbaskat bra! Egentligen..
För det vet jag att jag har.

Men ändå..

Äh. Nu går jag tillbaka till soffan och tycker synd om mig själv lite till. Imorgon kanske gnällkärringen är väck!


-ps: mamma mitt i!

Location:Industrigatan,Skillingaryd,Sverige

3 kommentarer:

  1. Hör av dig om du behöver prata. KRAM

    SvaraRadera
  2. Du har ju inte varit hos mamma på flera dagar? Kanske det som är felet. Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Gnäll och skriv av dig!!! Det är det vi har våra bloggar till för!!

    SvaraRadera