lördag 22 december 2012

En knäpp magsjuka!

Eller var det magsjuka?
Mille kom ut och klagade på ont i magen. Efter att vänt ut och in på magen så fortsatte han att klaga på magont och låg i soffan PÅ magen.
Själv föredrar jag att ligga på rygg när jag mår illa.
Än har ingen mer blivit dålig och jag börjar fundera och klura på om det hela hade med hans stackars mage och göra.



Eller så var det all julgodis som han bakade.. SMAKADE!


Eller så var det lite magsjuka och jag var för en gångs skull duktig och dödade bacillerna innan dom förökade sig..

Jaja.. Vi mår bra i alla fall!
Idag ska jag jobba och det är jag förbaskat glad för! :)

Men först ska vi till Vgd och kolla om det finns kläder åt oss.
Eller.. först ska jag dricka upp mitt kaffe! :)


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar