tisdag 26 april 2011

[26 April]


Mina grabbar har inte riktigt fått igång cyklandet än. Eller Julius trampar väl på men..
Maximilian är mest rädd!
Igår fick han följa med pappa till Biltema där dom inhandlade en ny cykel. En gul! Och en cykelhjälm.. för det måste man ju ha! =)


Här hemma så ville han inte riktigt. Han vågade inte och ville hela tiden att vi skulle hålla. Men så tog vi med oss cyklarna till Sandra och Tom för jag visste att han nog skulle bli lite peppad av att se Oliver (deras kompis, 4 år) cykla. Och visst hade jag rätt!!
Maximilian cyklade på och han var så stolt. Nu fick jag knappt in honom!


Helt plötsligt har allt börjat bli grönt ute och buskarna har fått nya liv. Visst är det underbart?


Något mer som är underbart är att jag änligen fått lite färg av solen!! Tyvärr är färgen röd men det ändrar sig väl!! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar