onsdag 27 april 2011

Bara till mig!!

Idag fick jag och Maximilian gå lite själva i Värnamo city! Men stackars Mille.. det blev bara saker till mig!
Jag har varit sugen på en långklänning länge och har äntligen hittat rätt.
Detta är klart en favorit;


149:- på Hm!!

(Blunda för den kladdiga speglen, precis innan kortet togs så upptäckte jag att Julius ritat där med sitt saliv eller något annat störande.. grrr!)

Den gömmer mina kurvor och sitter så fint. Är verkligen supernöjd!

Sen köpte jag även en mörkblå; samma pris och samma affär!
Den kändes oxå superbra men visar tyvärr lite för mycket detaljer som navel, troskant och annat oviktigt. Men jag köpte den ändå! Och är jätteglad!!


Med ner i påsen från samma affär åkte även dessa solbrillor ner. 59:-!
Ch skrattar åt mig men jag försöka intala honom (och mig själv) att man visst kan ha pilotglasögon nu! Eller? (är det ens pilotglasögon??)

3 kommentarer:

  1. Ååååh så bra du passade i leopard klänningen, tummen upp :) Å så lite guld bling bling till :)

    SvaraRadera
  2. Wow leopard klänning var hur snygg som helst!!! och Jisses vilken kropp du har!!! skit snygg är du!!

    SvaraRadera