onsdag 13 april 2011

Klockan är 20!

Och jag har inte bloggat än!! Men det betyder ju bara att jag haft en rolig dag! =)

Började dagen med 3-årsbesiktning på Julius. Han gick igenom så vi slapp ombesiktning. ;)
Sen blev det fika hos Hilda. Massa tjöt och väldigt god Ananaspaj!! =P

Efter detta blev det självklart Vaggeryd. Behövde lite mammakärlek...!

Så dagen har varit underbar förutom nu till kvällen. Upptäckte innan vi skulle åka hem att jag hade något som retade längst upp i överkäken. Pillade och pillade men inget lossnade. Väl hemma så tog jag en titt i speglen.

Oj!! En tand!



Jag som trodde att om man fyllt 25 och inte fått visdomständerna så skulle man slippa dom. Men nej nej.. jag slapp inte! Hur kommer detta att sluta? Kommer jag att kunna äta imorgon? Äh.. vi tar lite extra chilinötter ikväll ifall att... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar