torsdag 14 april 2011

Blir så arg!!

Jag kan inte ladda upp bilder här på bloggen. Seeeeeega data!!

Jag skulle visa er min fina rosa blomma som jag köpt och själv satt i en fin vas/kruka men som nu redan kolat. Den bara började hänga. Fast att jag varit duktig och tagit hand om den.. =(

Idag hoppas jag på en tur till plantagen så jag kan få plantera lite blommor ute med.
Detta är stort för mig! För ni som känner mig väl; Vet att jag aldrig varit intresserad av blommor innan och absolut inte i trädgården. Min getingfobi har alltid varit i vägen.. men nu ska jag skita i dom!! (Getingarna alltså!)

Hoppas jag kan visa er bilderna senare idag eller ikväll.. nu ska det städas!

Ps; Fortsätt gärna och svara på frågan om socker nedanför.. intressant att se vad andra tycker!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar