fredag 1 april 2011

Facebook!

Började titta egenom mina vänner. Hur många jag hade och så... och det var endel!

Jag som alltid är så öppen och skriker ut mitt liv.. borde jag göra det? Självklart funderar jag många gånger om bloggen med... men den är så kär för mig så den kommer jag inte att röra!

Men igår rensade jag lite på facebook. Tog bort följande;

*Kunder som jag inte har något gemensamt med. Jag vill ju lära känna mammor och andra tjejer runt om Skillingaryd så självklart inte alla kunder!
*Personer som jag inte ens visste vilka det var!
*Personer som jag hade dubbletter av!

Kände att jag måste sätta en gräns. Ha lite principer.. vårda mitt privatliv!
Värst är att jag får sånna förbaskade skuldkänslor.. (för ja, jag är sånn, har försökt rensa innan men aldrig lyckats!)
Hur gör ni? Är ni vänner med alla eller begränsa ni er? Skulle ni ta det personligt om ni försvann från någons lista?

2 kommentarer:

  1. Jag är fbvän med personer som jag om jag träffar eller möter pratar med tycker det är en ganska bra begränsning. Har inte flera hundra vänner på fb och alla jag har är personer som berikar mitt på något sätt.

    SvaraRadera
  2. jag har oxå bara kompisar & bekanta samt reskompisar. jag vet att många bara klickar ja på alla vänner-förfrågan men lite privat vill man ju ha. förresten, jag har även blockat så inte alla mina vänner kan kolla på mina kort osv... och nej, har absolut inget dåligt samvete. varför ska en gammal klasskompis sen nian som jag inte ens pratar med idag kolla på mina kort till exempel?

    SvaraRadera