onsdag 6 april 2011

Hittade en utmaning.. i brist på annat!

Namn – Evelina
Ögonfärg- Blåååå
Hårfärg – Nu? Brunt... Min naturliga hårfärg? Blondin!!
Högerhänt/vänster – Högerhänt
Stjärntecken – Tvilling. Sprattlig, rolig och vill vara i centrum!
Skostorlek – 38 .. för ett par år sen.. 39.. om jag böjer tårna lite.. (40)
Är dina föräldrar skilda – Njaeee... ? Nej.. men dom är inte ihop. Mamma är gräsänkling tror jag det heter?
Sport – Barnen? (Springa, hoppa...?)
Helgdag- Lördag!
Årstider- Våren...

HAR DU NÅGONSIN…

Varit kär - För många gånger!
Blivit dissad – För många gånger... =(
Skolkat – Hmmm.... för många gånger... tyvärr!
Sovit utomhus – Ja.. tält räknas väl?
Retats – Ja.. har man en lillebror så har man skyldigheter!

THIS OR THAT…
Pepsi/cola – Pepsi!
Jordgubbar/blåbär – Blåbär,
Kött/veg – Kött. Men älskar grönsaker som jag äter mycket veg!
Tv/film – Film! Fast det blir för mycket tv!
Gitarr/trummor – Trummor.
Adidas/nike – ? Har aldrig fattat skilldnaden!
Kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt!
Mtv/vh1 – Mtv?

SENAST DU

Skrattade -För ett par timmar sen. Mille fick panik när Julle hade tagit "hans" tröja. Dom bråkade och slogs. Tillslut fick han tag i tröjan och sprang till mig. Visade sig att tröjan var typ i Ch´s storlek. Mille så lite förvånad ut... Jag gav upp och bara skrattade! Mohahaha..
Grät – Typ igår.. eller om tio minuter? Som sagt.. förbannande veckan innan...
Filmen du såg senast - Shutter Island. Skitbra!
Tuggade tuggummi – I Lördags?
Drog ett skämt – Minns inte? Har jag blivit tråkig?
Sjöng en sång - Vem sjutton minns det?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN…
Ätit müsli – Nej!
Rökt – =/
Tagit droger – Nope!!!
Kysst någon – JA!!
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet – JA... och på... men det får jag inte! Han är varm och jag fryser. Jag smyger intill när han somnat... =)
Bakat – Nej.. men på Fredag bakar jag! Bara så ni vet! =)

2 kommentarer:

  1. Änka=kvinna
    Änkling= man

    SvaraRadera
  2. Aha... *fniss*.. men gissade jag rätt då? Är det gräsänka? (Antar att det är du mamma!)

    SvaraRadera