tisdag 12 april 2011

Arg på mig själv!

Jag kan verkligen hata den människan som jag är idag. Inte som mamma, vän, arbetskamrat utan mer min feghet.

För jag är så fruktansvärt feg och sårbar.
Jag är livrädd för att säga fel, för inte vara omtyckt, för att göra någon ledsen eller arg.

Ibland så tror jag att jag är en stark tjej men det är jag verkligen inte. Jag älskar min blogg för här kan jag vara precis den som jag är.. men om jag skulle möta er framför mig så skulle jag förmodligen krypa ihop.
Många gånger man tänkt saker man vill säga men när väl tillfället kommer till akt så blir det blankt!
Varför??

Jag skulle ju vilja våga. Mitt drömyrke hade varit att få springa runt och interljuva folk, ta bilder och sen fixa i orgning allt på kvällen. Men hur skulle det gå? Skulle jag våga fråga frågor? Jag som är så feg!!



Är arg och trött på mig själv. Skulle behöva en "bli-rakryggad-bruden-kurs"!

Jaja.. nu har jag fått skriva av mig lite.. Puh!
(Förlåt, men ni mina läsare.. funkar skitbra som terapi!)

2 kommentarer:

  1. Känner igen den känslan kan jag säg, jag är precis lika dan!
    Men jag är så glad och stolt att jag vågade ställa upp i Mamma byter bo, att jag vågade resa iväg och möta massa okända människor.
    Kan säga att det har verkligen starkt mej som person!!

    SvaraRadera
  2. Annki: Det hade jag aldrig vågat! Såg det inte men: Bra gjort!

    SvaraRadera