torsdag 14 april 2011

Ännu en vårdag!

Jag blir så lycklig av lite sol!! Hela jag ler och jag får så mycket energi. Jag har aldrig innan varit intresserad av trädgårdsarbete men nu har en helt ny Evelina tittat fram.
Jag har i ett par dagar nu räfsat hälften av våran gigantiska gräsmatta. Det är roligt, behövligt och det blir så fint. Idag ville jag köpa lite fina vårblommor med. Tycker ni det blev fint?


Lite nöjd är jag. Men just nu står den vid ingången och det är jag lite skeptiskt för. Den lockar ju gärna till sig lite getingar och humlor!!


Under tiden som vi var ute så sprang Julle in lite snabbt. Han skulle hämta ett päron trodde jag men kommer ut med en matlåda fylld med delad banan. Han hade alltså gått in själv, skalat och delat en banan. (Med en matkniv givetvis, dom vet att dom inte får röra dom vassa knivarna!)

Mille fick oxå smaka och dom båda var jättenöjda! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar