lördag 16 april 2011

Bikinidax!

Idag är det exakt 5 veckor 3 dagar kvar tills vi åker. Det börjar bli dax för att inhandla ny bikini. Jag har haft en trogen svart bikini i dom senaste åren men kände redan förra året att det var dax för ny.. men sen blev det aldrig mer. Vad tycker ni!!

 Något som ni kan glömma direkt. Mitt problem är ju kvinnliga kurvor (massor av dom) så jag vill ju gärna täcka så mycket som möjligt.


Jag är helt såld på något som detta. Älskar ju rött, vill gärna sticka ut lite... fin?? Eller sååå 2010?


Kanske en sådann här? Tråkig?? Njaaa...


Eller helt enkelt en baddräkt? Kan man ha det idag? Hade det varit 90-talet nu så hade det ju skrikit tantvarning på baddräkt men det kanske har ändrats?


Eller kanske denna? *fniss*

4 kommentarer:

  1. Vill du ha en baddräkt så är denna sjukt snygg: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/baddr%C3%A4kter/one-teaspoon-127/dauntless-swimsuit-127120-94/

    SvaraRadera
  2. Den rödprickiga bikinin har jag fast i blått =) sååå snygg!

    SvaraRadera
  3. Jag vill helt klart se Christoffer i den sista :-D

    SvaraRadera
  4. Jag solar i bikini och tar på mig ett linne när det är dags att bada, så allt hålls på plats när man hoppar och leker med barnen i vattnet ;-)
    //kram

    SvaraRadera