måndag 28 november 2011

[ 1 av 30 ]

1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta


Valde denna bilden av tre andledningar!
1. Översta bruden som sträcker ut tungan heter Lisa.
Eller.. hon går under alias "The Lisituss" och hon fyller år idag!!! =)
Grattis igen... Sötis!!
2. Bruden i kepsen blev nyss mamma till en liten tös! Grattis Grattis!!
3. Jag är tjock och hemsk på bildern och måste åter igen påminna mig.. =/
Men men.. utmaningen var det ju!

1. Jag är ett stooort fan av svenska komiker. Nummer ett av dom manliga är Johan Glans och nummer ett av dom kvinnliga är Mia Skärninge.

2. När jag var 14 (15? 16?) så percade jag mig själv i läppen. Har även gjort det samma i navlen och i ögonbrynet. Lite tonårstest. Enda percingen jag har kvar idag är plutten i näsan. Och den togs på salong. Den tar jag aldrig bort. Min ungdom sitter där! =)

3. Jag är en fruktansvärt stor feminist. Förutom när det gäller bilar, föräldrarledig, byta glödlampor, använda smink, städa garage, raka mig under armarna..

4. Föddes blond och var äkta blondin tills mamma tillät den första slingan. Idag vet jag inte vad jag har för hårfärg. Råttfärgat kanske?

5. Fobierna är; Getingar, mörka skogar, farliga djur med horn och höjder.

6. Gick ut nian med 3 IG och resten G. Året innan hade jag två VG och resten G. Något hände där i 15-årsåldern. Hmmm....

7. Jag fryser hellre en svettas. Filtar finns det gott om.. =)

8. Har ALLTID varit svag för choklad. Av alla sorter!!

9. I mellannamn heter jag Maria. Så Evelina Maria Gustavsson. Ett tråkigt namn utan spänning. (Har ju hört det så ofta! ;)
Annat är det med min kusin. Som heter Twighlight i mellannamn.

10. Jag är en kvällsmänniska. Vilket min son Mille tagit efter mig.
Annars hade jag inte suttit och skrivit allt detta 22.35 samma dag som klockan väckt mig 04.45!



2 kommentarer:

  1. Du är faktiskt fin på bilden/ carina

    SvaraRadera
  2. Haha inte så roligt att heta twilight när man hela tiden måste påpeka att man inte själv tagit det namnet efter filmerna (som jag förövrigt inte sett) utan faktiskt är döpt till det :P

    SvaraRadera