måndag 14 november 2011

Nyfiken gul!!!

Är just nu så nyfiken på hur det kommer sig att jag har fått så många läsare just idag!

Vilka är ni??
Hur hittade ni min blogg??
Kommer ni att stanna??

För att om ni är nya och funderar och tvekar och har er så kommer nu lite motivationer;

1. Jag skriver helt från hjärtat. Med andra ord inte från hjärnan. Vilket ger MYCKET kärlek och MÅNGA stavfel.
Jag har alltid älskat att skriva och det är så jag bäst uttrycker mig. Tyvärr är gramatiken åt skogen och stavfelen många. Men vad gör det? ;)


2. Mitt liv handlar mest om min familj som består av (hemliga) Ch och våra två härliga pojkar Maximilian 4 och Julius 3. Eller Mille och Julle.. eller klumpeduns och knäppolle.



3. Som radern överst lyder så testar jag just nu på livet på landet. Men dom dom flesta redan vet så har jag testat färdigt. Det funkade inte för mig så snart blir det flytt tillbaka till samhället. Ni förstår.. Älgar är inte mina bästa kompisar och här finns inte möjligheten att beställa hem en pizza när lusten kommer flygande. =P


Vem är jag?

Evelina.
Fotointresserad. (Tyvärr är dom flesta korten tagna med mobilen här vilket är kasst och jag ska skärpa mig!)
26 år gammal. Jag känner mig som 22.
Kassörska.
Jojobantare.
Godisgris. (Andledningen till punkten ovanför.)

Annars är jag helt enkelt en halvmullig , småbarnsmamma som bråkar med vardagslivet och älskar vinkvällar med galna tjejer.

Hoppas ni stannar. (Även mina trogna läsare så ni inte tröttnat på mig än!)
(Och förlåt för att paranteser... )

Men åter igen!!! Vilka är ni och hur hittade ni hit?

2 kommentarer:

  1. Jag brukar ju kika in här, men det visste du ju redan ;)

    SvaraRadera
  2. Du vet ju att jag läser. Både jag o johan. Läser flera gånger om dagen o hittade din blogg via karolins blogg. Kram Martina

    SvaraRadera