måndag 28 november 2011

Eftersom jag är så tråkig bloggare nu mitt i flyttandet!

Så kör vi ännu en 30-dagars utmaning.
Hittade den hos Grandinarn (som för övrigt oxå är väldens duktigaste fotograf! ;)

Här är listan;

1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta
2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
3. Mitt drömresemål.
4. Berätta ett minne från en resa.
5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
6. Om 10 år...
7. För 10 år sedan...
8. Sporter jag gått på genom tiderna
9. Mitt största intresse
10. Om jag blev snuskigt rik...
11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
12. Något jag ångrar.
13. Någonting jag oroar mig för.
14. Min största rädsla.
15. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
18. En låt som får mig att gråta.
19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
20. Innehållet i min väska.
21. Min favoritplats.
22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
23. Om 50 år...
24. Min tro om vad som händer efter döden.
25. En låt som alltid får mig att må bra.
26. Berätta om din första kyss.
27. Mina favoritbloggar.
28. Mina föräldrar.
29. Såhär ser en kompis på mig.
30. Såhär ser jag på mig själv.

1 kommentar: